Naprapat Slependen

Naprapati er en manuell behandlingsform av bevegelsesapparatet som har vist seg å være svært effektiv for mange pasienter. Sliter du med smerter som ikke går bort av seg selv? Ta kontakt med vår naprapat i dag!

Hva gjør en naprapat?

I naprapati tar behandleren aller først for seg problemene pasienten har, og bestemmer om smertene skyldes bevegelsesapparatet eller om pasienten bør sendes videre til lege for å avdekke underliggende problemer.

Vår naprapat benytter ulike behandlingsmetoder, men massasje og spesifikk muskeltøying er de mest brukte metodene.

Triggerpunkter

Naprapaten snakker ofte om såkalte triggerpunkter. Dette er spesifikke punkter i musklene som kan være ekstra anspente, og som kan forårsake muskel- og leddsmerter andre steder i kroppen. Punktene kalles gjerne også myofascialt triggerpunkt

Når naprapaten bruker denne behandlingsformen, prøver man å trykke og løse opp disse punktene slik at musklene til slutt slapper av. Vi holder til i Sandvika rett ved togstasjonen, og har mange kunder fra Slependen, Asker, Oslo og Bærumsområdet.

Les mer: Massasje Sandvika

Muskel- og leddklinikk: Naprapat Slependen

Vi er klinikken hvor du som pasient står i sentrum. Hos oss får du den behandlingen kroppen din har behov for, og vi gir oss ikke før vi har løst problemet sammen. Her vil du alltid føle deg velkommen, og varmt tatt imot.

Ønsker du å vite mer om oss og hva vi har å tilby? Sjekk ut alle våre behandlinger på hjemmesidene våre, og kom gjerne innom for en hyggelig prat dersom du er usikker på hvilken behandling som passer deg best.

Velkommen!