Osteopat Asker

Har du muskel- og skjelettplager? Vår osteopat i Asker kan hjelpe deg med å behandle plager som oppstår i muskler, bindevev og nerver. Behandleren ser på kroppen som en helhet og årsaker til hvorfor plagene oppstår. Bestill time i dag!

Osteopati er en behandlingsform som har fokus på behandling av smerter og plager i  muskel- og skjelettsystemet.

Slik fungerer osteopati

Sliter du med muskel- og leddsmerter som er vanskelige å finne ut av, kan en osteopat hjelpe deg med å finne riktige behandlingsmetoder.

Osteopati er en behandlingsmetode som er hovedsakelig rettet mot smerter som skyldes plager i ledd, muskler, bindevev og nerver. Osteopati passer for alle, og behandlingsformen er manuell. Dette innebærer at alle behandlinger utføres med hendene i form av manuelle teknikker.

Vår osteopat i Asker har som mål å normalisere bevegelsen mellom ledd og bindevev, og å gjenopprette god sirkulasjon og nervefunksjon.

Hva kan osteopaten behandle?

En osteopat kan behandle hele kroppen, og vår osteopat i Asker har et bredt kunnskapsområde og god erfaring med behandlingsmetoder innen osteopati.

Osteopaten kan blant annet behandle:

• Kjeveleddsmerter
  • Ryggsmerter
  • Hodepine
  • Idrettsskader
  • Pustebesvær
  • Svangerskapsrelaterte problemer
  • Leddsmerter
  • Nakkeplager
  • Fordøyelsesplager

Osteopaten jobber for å få et helthetlig bilde av sammenhengen mellom smertene pasienten opplever. I tillegg jobber vår klinikk på tvers av alle behandlerne, og dersom vi ser at en behandler har større erfaring på et område enn en annen, søker vi råd hos hverandre.

Andre behandlinger på klinikken

Muskel- og leddklinikk avd. Asker og Sandvika har som hovedfokus å holde deg som pasient i sentrum.

Vi behandler alle ledd- og muskelplager, i tillegg til interne ubalanser. Vi jobber tverrfaglig og ønsker at du som pasient som skal bli ivaretatt og behandlet på best mulig måte.

Vi tilbyr blant annet:

Les mer: Osteopat Oslo

Muskel- og leddklinikk: Osteopat Asker

Vi er klinikken hvor du som pasient står i sentrum. Hos oss får du den behandlingen kroppen din har behov for, og vi gir oss ikke før vi har løst problemet sammen. Her vil du alltid føle deg velkommen, og varmt tatt imot.

Sjekk ut alle våre behandlinger på hjemmesidene våre, og kom gjerne innom for en hyggelig prat dersom du er usikker på hvilken behandling som passer deg best.

Velkommen!