Osteopat Oslo

En osteopat behandler muskel- og skjelettplager som i hovedsak består av ledd, muskler, bindevev og nerver. Sliter du med muskel- og leddsmerter som er vanskelige å bli kvitt? Da kan vår osteopat i Oslo og omegn hjelpe deg. Bestill time i dag!

Hva er osteopati?

Osteopati er en behandlingsmetode som er hovedsakelig rettet mot smerter som skyldes plager i ledd, muskler, bindevev og nerver. Osteopati passer for alle, og behandlingsformen er manuell. Dette innebærer at alle behandlinger utføres med hendene i form av manuelle teknikker.

Vår osteopat i Oslo og omegn har som mål å normalisere bevegelsen mellom ledd og bindevev, og å gjenopprette god sirkulasjon og nervefunksjon.

Hva kan osteopaten behandle?

Vår osteopat i Oslo og omegn har et bredt kunnskapsområde og god erfaring med behandlingsmetoder innen osteopati. Osteopaten jobber for å få et helthetlig bilde av sammenhengen mellom smertene pasienten opplever.

Osteopati er en behandlingsform som har fokus på behandling av smerter og plager i  muskel- og skjelettsystemet, og hele kroppen.

Osteopaten kan blant annet behandle:

• Ryggsmerter
  • Hodepine
  • Idrettsskader
  • Pustebesvær
  • Svangerskapsrelaterte problemer
  • Leddsmerter
  • Nakkeplager
  • Kjeveleddsmerter
  • Fordøyelsesplager

I tillegg jobber vår klinikk på tvers av alle behandlerne, og dersom vi ser at en behandler har større erfaring på et område enn en annen, søker vi råd hos hverandre.

Andre behandlinger på klinikken

Muskel- og leddklinikk avd. Asker og Sandvika har som hovedfokus å holde deg som pasient i sentrum. Vi behandler alle ledd- og muskelplager, i tillegg til interne ubalanser. Vi jobber tverrfaglig og ønsker at du som pasient som skal bli ivaretatt og behandlet på best mulig måte.

Vi tilbyr blant annet:

Les mer: Osteopat Asker

Muskel- og leddklinikk: Osteopat Oslo

Vi er klinikken hvor du som pasient står i sentrum. Hos oss får du den behandlingen kroppen din har behov for, og vi gir oss ikke før vi har løst problemet sammen. Her vil du alltid føle deg velkommen, og varmt tatt imot.

Ønsker du å vite mer om oss og hva vi har å tilby? Sjekk ut alle våre behandlinger på hjemmesidene våre, og kom gjerne innom for en hyggelig prat dersom du er usikker på hvilken behandling som passer deg best.

Velkommen!